onsdag 9 januari 2008

Äntligen!

Nu är min blogg igång, funderat länge på att skapa en sådan här blogg. Hoppas verkligen att ni kommer njuta av vad jag skriver och hålla med mig, de personer som inte gör det får gärna diskutera sina åsikter med mig, jag låter varje människa ha sina åsikter, det är varenda människas rätt.

Lite om mig:
Jag bor i Skåne, är ganska glad oftast. Men kan bli förbannad över svensk politik och på svenska ettablerade politiker som ska agera PK-poliser hela tiden. Jag gillar umgås med mina vänner, flickvän, familj osv. Jag jobbar en hel del. Ganska mycket faktiskt. Jag skriver så ofta jag kan och orkar.

Åsikter:
Jag är en nationalist som är för full demokrati och jag gillar diskutera med andra som inte har samma åsikter som mig. Jag är bland annat Nationaldemokrat och jag har diskuterat med många socialdemokrater, moderator osv. Ofta försöker Socialdemokrater med en väldigt konstig taktik, istället för att svara på frågor säger de "Vi socialdemokrater är så himla bra för att vi älskar alla". Jasså? Alla utom svenskarna själva då eller? Vad var det Mona Sahlin sa om oss svenskar i radio: "Många svenskar är avundsjuka på er invandrare för ni har en kultur och traditioner ni är stolta över, vad har vi svenskar? Midsommar och sådant töntigt". Mona, skulle jag få lov att kalla dig svenskfientlig? Om du hela tiden påpekar att Nationaldemokraterna är främlingsfientliga, så vill jag nog kalla dig för svenskfientlig. "Man ska inte kasta sten i glashus" -finns det ett talesätt som heter, ta åt dig detta och fundera på vad detta talesätt menar. Är det verkligen humant att låta 20 illegala invandrare bo på mindre än 50 kvadratmeter i ett slumområde ute i Stockholms förort? Är det då inte bättre att hjälpa invandrare på plats, jag menar att skicka ner läkarhjälp, teknologi som fungerar så de kan komunicera osv och givetvis mat. Enligt mig har varje människa rätt till ett land, där befolkningen är homogen, alltså att de har samma kultur, pratar samma språk, samma religion osv. Det är vad varje människa har rätt till. Jag hade mått väldigt dåligt av att bo i tex Libanon eftersom jag inte känt mig hemma där.


Inga kommentarer: